ہفتہ , 31 اکتوبر 2020
ensdur

نواز شریف کے خطاب پر حکومت، مریم نواز میں ٹھن گئی

پاکستان کی سیاست ایک بار پھر ہنگامہ خیزی کا شکار ہے۔ نواز شریف  کے حوالے سے  جب سے کل کی اے پی سی میں ویڈیو لنک کے ذریعئے شرکت کا اعلان کیا گیا ہے حکومتی حلقے متحرک ہیں۔  اب صورتحال کے مطابق مریم نواز شریف اور حکومت کےدرمیان نواز شریف کے خطاب کو لے کر ٹھن گئی ہے۔

مریم نواز شریف نے  نواز شریف کے خطاب کی نشر و اشاعت کو روکنے کے حکومتی انتظامات کے اعلان پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ وہ اس خطاب کو سوشل میڈیا پر دکھانے کے انتظامات کر رہی ہیں۔

مریم نواز نے ٹویٹ کیا کہ کنٹینر پر گالیاں دینے،ہنڈی اورسول نافرمانی کی تلقین کرنے،بجلی کے بل پھاڑنے، سرکاری املاک و پولیس پر حملے کرنے والوں کو تو نواز شریف نے روکا نہ پیمرا کو استعمال کیا گیا اب جب نواز شریف بولنے لگا ہے تو کیوں جان پر بن گئی ہے؟اس کی آواز گھر گھر گونجے گی انشاء اللّہ روک سکو تو روک لو!

دوسری جانب شہباز گل نے نواز شریف کو مجرم قرار دیتے ہوئے انکے خطاب کو غیر قنانونی قرار دیا۔ انہوں نے لکھا کہ ایک کرپٹ،مصدقہ چور،مفرور اور جعلی بیمار کا خطاب ہو گا اور خود کو معزز پارلیمنٹرین کہنے والے اس خطاب کو سنیں گے۔ کیا یہ پارلیمان کی اصل توہین نہیں؟ عام عوام کیوں سننا چاہے گی ایک مجرم مفرور اور جھوٹے شخص کی بات چیت۔ صرف وہی لوگ سن سکتے ہیں ایک مجرم کا بھاشن جو خود بھی کرپٹ ہوں۔

 

تعارف Editor

یہ بھی چیک کریں

گلگت بلتستان، نوید انقلاب | آفتاب احمد گورائیہ

تحریر: آفتاب احمد گورائیہ گلگت بلتستان اپنے دیو مالائی حُسن، برف پوش چوٹیوں، خوبصورت وادیوں …

2 تبصرے

  1. نواز شریف زندہ باد

  2. Nawaz Sharif has played his part now it’s responsibility of rest of the team to carry this match up to end and wine this game. Nawaz sharif A نواز شریف قدم بڑھاؤ ہم تمھارے ساتھ ہں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے